Item Search
     
BG-Wiki Search
+ Post New Thread
Page 35 of 35 FirstFirst ... 25 33 34 35
Threads 1021 to 1043 of 1043

Forum: FFXI: Crafting Central

All crafters welcome, except that guy, you know who you are.

  1. Errant Cape

    anyone got on of these for sale on Bahamut?

    Started by Rokar, 2005-03-11 23:14
    • Replies: 9
    • Views: 2,143
    2005-03-12 20:33 Go to last post
  2. Wyvern helm +1

    Ok.... are there a lot on your server? have you seen one? their are not many high lvl bonecrafters that try for it on bahamut... Discuss, be...

    Started by rooster, 2005-02-01 13:08
    • Replies: 9
    • Views: 2,510
    2005-03-11 17:36 Go to last post
  3. Cursed Gear

    Is there anyone out that could make: 1. Cursed Crown -1 2. Cursed Mitts -1 3. Cursed Slacks -1 Yea I know the chances of HQ cursed gear is...

    Started by Rokar, 2005-02-22 02:39
    • Replies: 7
    • Views: 1,929
    2005-03-11 14:27 Go to last post
  4. Eltoro Leather

    anyone know wat drops it? i made blessed pumps with it today 8)

    Started by Cloude, 2005-02-24 14:39
    • Replies: 16
    • Views: 2,396
    2005-03-06 12:34 Go to last post
  5. anyone wana buy signed tarasque mitts +1 on bahamut server?

    i have a signed tarasque mitts +1 if you're interested. send me a tell thx

    Started by Cloude, 2005-03-03 13:37
    • Replies: 0
    • Views: 1,002
    2005-03-03 13:37 Go to last post
  6. Demon Arrowheads

    anyone leveling off of these at the moment? i need about 10 stacks of them if you have it. I will pay 65k for 1D Demon Arrowheads Description:...

    Started by elita, 2005-03-01 12:17
    • Replies: 2
    • Views: 954
    2005-03-01 23:12 Go to last post
  7. leathercrafting weeee

    just got back from a hard days work log on and some guy bugs me to make him a nomads mantle, here's the screenshot nothing special really, but...

    Started by Kroeger, 2005-02-28 00:00
    • Replies: 2
    • Views: 1,400
    2005-03-01 17:20 Go to last post
  8. Venomous Claw buy?

    5.5 M onry

    Started by Aemi, 2005-03-01 06:51
    • Replies: 0
    • Views: 1,045
    2005-03-01 06:51 Go to last post
  9. anyone wanna buy cursed mitts(cheaper than AH) on bahamut

    ive got a lot of cursed mitts (the ones that make zenith mitts) and ill sell them cheaper than AH. so tell berticus you need some.

    Started by berticus, 2005-02-27 22:06
    • Replies: 4
    • Views: 1,196
    2005-02-27 23:58 Go to last post
  10. new recipes?

    was anyone able to get new recipe to make new the new gears? plz post, thx

    Started by Cloude, 2005-02-24 16:04
    • Replies: 1
    • Views: 1,260
    2005-02-26 17:59 Go to last post
    • Replies: 14
    • Views: 6,317
    2005-02-24 22:59 Go to last post
  11. OMG OMG OMG ANOTHER 1

    Started by Cloude, 2005-02-15 23:00
    • Replies: 8
    • Views: 2,720
    2005-02-23 23:32 Go to last post
  12. HOLY SHIT!

    8)

    Started by Liltwin, 2005-02-07 14:41
    3 Pages
    1 2 3
    • Replies: 44
    • Views: 6,086
    2005-02-23 10:28 Go to last post
  13. wanna buy papillions?

    anyone on bahamut interested in buying Papillions? they are the butterfly wing fireworks ; ;

    Started by Moggy, 2005-02-22 07:50
    • Replies: 2
    • Views: 1,012
    2005-02-22 11:21 Go to last post
  14. Woodworking 100^^

    All is in the title^^

    Started by Ryoga, 2005-02-20 18:24
    • Replies: 6
    • Views: 1,688
    2005-02-20 18:59 Go to last post
  15. Leather skill from up 5-15 <lol>

    Right now my leather is at 5 :cry: what the hell i'm suppose 2 make til i hit 15 <lol> I had tried making solea but taking up 2 sheep skins isnt...

    Started by Fruitloopsakaevalime, 2005-02-15 12:09
    • Replies: 6
    • Views: 1,311
    2005-02-16 13:00 Go to last post
  16. austere's robe

    wat's the minimal level of cloth sub for making austere's robe? after going another 1/20 on skill ups with panzer mask again, i am thinking of...

    Started by Cloude, 2005-02-08 13:27
    • Replies: 14
    • Views: 2,102
    2005-02-14 09:45 Go to last post
  17. yes!

    :shock:

    Started by Cloude, 2005-02-10 19:45
    • Replies: 6
    • Views: 1,503
    2005-02-11 16:55 Go to last post
  18. What to do w. scarlet linen cloth ?

    So I have almost 2 stack of those scarlet linen cloth but i have no idea what to do with them. They hardly sell on the AH, and the only armour that...

    Started by Fruitloopsakaevalime, 2005-02-09 11:48
    • Replies: 6
    • Views: 1,252
    2005-02-09 16:02 Go to last post
  19. like i said

    this forum sucks LOL! i'd post more, but i'm not a merry crafting bitch like the description says. so do what ondori says and post and be merry...

    Started by berticus, 2005-02-01 12:16
    • Replies: 4
    • Views: 1,464
    2005-02-01 13:34 Go to last post
  20. Poll Poll: Do you craft?

    Welcome to the new crafting area...

    Started by rooster, 2005-01-10 13:36
    2 Pages
    1 2
    • Replies: 25
    • Views: 3,647
    2005-01-28 09:29 Go to last post
  21. Yay.. crafting central

    I guess I'll show my hurray synth

    Started by Babyorphan, 2005-01-23 16:23
    • Replies: 9
    • Views: 1,913
    2005-01-25 20:37 Go to last post
  22. Hellfire +1

    I want one... if you make one /tell me ondori - bahamut server. Ranger question, but do you'll see many of these on other servers? I think...

    Started by rooster, 2005-01-10 14:48
    2 Pages
    1 2
    • Replies: 29
    • Views: 4,323
    2005-01-19 22:41 Go to last post

Thread Display Options

Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.

Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.

Order threads in...

Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.