Closed Thread
Page 1314 of 1426 FirstFirst ... 1264 1304 1312 1313 1314 1315 1316 1324 1364 ... LastLast
Results 26261 to 26280 of 28501
  1. #26261

    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    5,187
    BG Level
    8
    FFXIV Character
    Delirium Shatterstar
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    I wish I could rent PWG shows digitally. Can't justify buying the dvds.
    Quick reply to this message Reply  

  2. #26262
    Champion of the House of Weave
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    5,006
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Sylph

    NJPW Cup Winner:

    Spoiler: show
    Shibata wins it with a Sleeper hold into the PK.

    Edit: He called out Okada!
    Quick reply to this message Reply  

  3. #26263
    Member since 2006 and still can't think of a title.
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    13,244
    BG Level
    9
    FFXIV Character
    Acanis Lindri
    FFXIV Server
    Midgardsormr
    FFXI Server
    Bismarck
    WoW Realm
    Kil'jaeden

    Don't think it's been posted, but it's now officially confirmed that Jim Cornette will be inducting the Rock 'N Roll Express
    Quick reply to this message Reply  

  4. #26264

    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    5,187
    BG Level
    8
    FFXIV Character
    Delirium Shatterstar
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Melena View Post
    Don't think it's been posted, but it's now officially confirmed that Jim Cornette will be inducting the Rock 'N Roll Express
    What could possibly go wrong?
    Quick reply to this message Reply  

  5. #26265
    Member since 2006 and still can't think of a title.
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    13,244
    BG Level
    9
    FFXIV Character
    Acanis Lindri
    FFXIV Server
    Midgardsormr
    FFXI Server
    Bismarck
    WoW Realm
    Kil'jaeden

    Quote Originally Posted by Delirium View Post
    What could possibly go wrong?
    Ehh, as much as Cornette loves an open mic, he holds the express with two much respect to attempt to upstage them.
    Quick reply to this message Reply  

  6. #26266

    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    5,187
    BG Level
    8
    FFXIV Character
    Delirium Shatterstar
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Melena View Post
    Ehh, as much as Cornette loves an open mic, he holds the express with two much respect to attempt to upstage them.
    I can still hope he praises the Rock N Roll Express while putting down The Young Bucks, etc. It would be good for a laugh.
    Quick reply to this message Reply  

  7. #26267

    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    9,979
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Quetzalcoatl

    Oh shit, Hall of Fame is gonna be lit. Glad I got tickets.
    Quick reply to this message Reply  

  8. #26268
    RNGesus
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    24,383
    BG Level
    10
    FFXIV Character
    Lenette Valkyr
    FFXIV Server
    Gilgamesh

    Just realized lesnar has only ever had 6 WM matches and 4 of them have been trash.

    vs
    Goldberg
    Ambrose
    Undertaker
    Triple H

    were all pretty bad. The only good ones were against Angle and Roman. And even the Roman one was made way better just because Rollins cashed in.
    Quick reply to this message Reply  

  9. #26269


    Spoiler: show


    Quick reply to this message Reply  

  10. #26270
    Shimmy shimmy ya shimmy yam shimmy ya
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    20,490
    BG Level
    10

    Quote Originally Posted by Anoat View Post
    Oh shit, Hall of Fame is gonna be lit. Glad I got tickets.
    Just picked up some tickets right now lol. We're also gonna do the access pass Sunday morning. Weekend is gonna be amazing.
    Quick reply to this message Reply  

  11. #26271
    Chram
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,727
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Vagrant Tarupunter
    FFXIV Server
    Balmung
    FFXI Server
    Caitsith

    Raw crowd has been pretty rowdy already during the pre-show with chants for Paige already. I'll be surprised if you see Xavier Woods in anything other than a backstage segment this week.
    Quick reply to this message Reply  

  12. #26272
    Ze NinjaSYXX
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    7,359
    BG Level
    8
    FFXIV Character
    Nitsuki Syxx
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Ragnarok

    Seriously wish i could go to WM, it's not even terribly far for me, but losing my job really did it for me. I have to keep all my money saved from my severance. i saw takeover is sold out, wm is sold out i'm sure, and can't afford to drive to the HoF. i really hope you guys have a blast.

    Btw, the only way i'm gonna make it to WM last minute is if i win the WM tickets from the drawing i did in the NXT house show which is going to be announced on the 24th. Lol
    Quick reply to this message Reply  

  13. #26273
    Shimmy shimmy ya shimmy yam shimmy ya
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    20,490
    BG Level
    10

    Holy shit. Sami Zayn can talk!?
    Quick reply to this message Reply  

  14. #26274

    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    5,187
    BG Level
    8
    FFXIV Character
    Delirium Shatterstar
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Xno Kappa View Post
    Holy shit. Sami Zayn can talk!?
    Shocking. I thought he could only speak generic Spanish.
    Quick reply to this message Reply  

  15. #26275
    Champion of the House of Weave
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    5,006
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Sylph

    Joe getting color always makes his character look even better.
    Quick reply to this message Reply  

  16. #26276
    Shimmy shimmy ya shimmy yam shimmy ya
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    20,490
    BG Level
    10

    That Dana Brooke outfit is just asking for a wardrobe malfunction lol.
    Quick reply to this message Reply  

  17. #26277
    Shimmy shimmy ya shimmy yam shimmy ya
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    20,490
    BG Level
    10

    I remember when I was a kid I used to bust out laughing at the retarded numbers of Goldberg's undefeated streak. Dude would go something stupid like 66 to 79-0 in one week lol.
    Quick reply to this message Reply  

  18. #26278
    Ze NinjaSYXX
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    7,359
    BG Level
    8
    FFXIV Character
    Nitsuki Syxx
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Ragnarok

    Glad to see Xavier at Raw. lol

    Big E: "Something you wanna tell us???" lolol
    Quick reply to this message Reply  

  19. #26279
    Mr. Bananagrabber
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    29,116
    BG Level
    10
    FFXI Server
    Asura

    What was that face by Taker right before getting speared? Did that chokeslam really cause him that much pain? Fk he's old
    Quick reply to this message Reply  

  20. #26280

    Yeah, I was thinking he hurt himself there. Not the best sign, honestly, and I wouldn't be surprised if this match turns into a triple threat.
    Quick reply to this message Reply  

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag