+ Reply to Thread
Page 67 of 126 FirstFirst ... 17 57 65 66 67 68 69 77 117 ... LastLast
Results 1321 to 1340 of 2512
  1. #1321

    Quote Originally Posted by Nekonaruto View Post
    Maybe Hamill IS in the poster...if you catch my drift.
    Luke being "Kylo Ren", in other words?

    Wouldn't be the first Skywalker behind a mask with a different actor portraying the "body", ala Vader with James Earl Jones/Prowse.

  2. #1322
    Sea Torques
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    639
    BG Level
    5
    WoW Realm
    Stormrage

    Maybe Luke got offscreened and he's just a force ghost.

  3. #1323
    The Anti Miz
    The Anti Miz of the House of Weave

    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    32,309
    BG Level
    10

    I thought Adam Driver was Kylo Ren. IDK ANYTHING ABOUT STAR WARS LOL

    i get to see it early at a fundraiser tho YES THERE IS NOTHING PAC MONEY CAN'T DO

  4. #1324
    Atheist Douchebag.
    Pony Slayer of the House of Weave

    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    20,861
    BG Level
    10
    FFXIV Character
    Zetanio Breaux
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Odin

    Quote Originally Posted by tyven View Post
    I thought Adam Driver was Kylo Ren. IDK ANYTHING ABOUT STAR WARS LOL

    i get to see it early at a fundraiser tho YES THERE IS NOTHING PAC MONEY CAN'T DO
    Bruh, where do I donate and how much?

  5. #1325
    The Anti Miz
    The Anti Miz of the House of Weave

    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    32,309
    BG Level
    10

    Would be to Derek Wilmer's campaign. Idk how much, I'll email our fundraiser guy.

  6. #1326

    Quote Originally Posted by tyven View Post
    I thought Adam Driver was Kylo Ren. IDK ANYTHING ABOUT STAR WARS LOL

    i get to see it early at a fundraiser tho YES THERE IS NOTHING PAC MONEY CAN'T DO
    Niiiiiice.

    To explain:

    This guy- http://img4.wikia.nocookie.net/__cb2...aching_Out.png

    Under the suit, it's David Prowse...

    Spoiler: show


    But the voice is James Earl Jones.



    Adam Driver could = Prowse with Hamill being the VA (and a later reveal of Luke under the mask, much like they had someone else do "dying Vader" in Return of the Jedi.)

  7. #1327
    The Anti Miz
    The Anti Miz of the House of Weave

    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    32,309
    BG Level
    10

    Yea but they didnt market David Prowse as being in the movie, right?

    Adam Driver is a rising star in hollywood, would be crazy if he was just there to full a suit.

  8. #1328

    Quote Originally Posted by tyven View Post
    Yea but they didnt market David Prowse as being in the movie, right?

    Adam Driver is a rising star in hollywood, would be crazy if he was just there to full a suit.
    If you wanted to hide what would be one of the greatest spoilers in SW history, what better way to rusemaster the fandom?

  9. #1329
    BG Content
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    43,239
    BG Level
    10
    FFXIV Character
    Six Souls
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Quetzalcoatl
    WoW Realm
    Malorne
    Blog Entries
    9

    Quote Originally Posted by Kyreth View Post
    Niiiiiice.

    To explain:

    This guy- http://img4.wikia.nocookie.net/__cb2...aching_Out.png

    Under the suit, it's David Prowse...

    Spoiler: show


    But the voice is James Earl Jones.



    Adam Driver could = Prowse with Hamill being the VA (and a later reveal of Luke under the mask, much like they had someone else do "dying Vader" in Return of the Jedi.)
    I think you mean Hayden Christensen was in the suit and the voice of Vader.

  10. #1330
    The Anti Miz
    The Anti Miz of the House of Weave

    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    32,309
    BG Level
    10

    Quote Originally Posted by Kyreth View Post
    If you wanted to hide what would be one of the greatest spoilers in SW history, what better way to rusemaster the fandom?
    True true true

  11. #1331
    Remit One (1) Custom Title
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    2,438
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Qeomash Pandemonium
    FFXIV Server
    Cactuar
    FFXI Server
    Asura

    Quote Originally Posted by jinkazama View Post
    My parents own a small two screen movie theatre and today I asked him if he was getting the new Star Wars and he laughed and said no way. I asked why he wouldnt and he pulled the reports for Phantom Menace, poor movie didn't do shit in our small town. I think this will be a totally different story now though. If only I could convince him.
    Typically, don't small theaters have to pay more (compared to the B-list movies) to show the big A-list movies? Because of that, the margins on the tickets tend to be lower. So I can understand where he's coming from.

  12. #1332
    BG's #1 Hatsune Miku fan!
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    3,568
    BG Level
    7

    I hope they show the trailer during the first commercial break tonight. I don't want to be glued to the tv for a while then have to go to the bathroom and miss it. >.>

  13. #1333
    YOU BLACK, MIDNIGHT, EVIL MOTHERFUCKERS!!! BLACK MAGIC, DARKNESS!!! YOU RAW, DARKNESS!!! YOU, FUCKING, DELIRIOUS MOTHERFUCKER!
    You were cold as ice.

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    11,828
    BG Level
    9
    FFXIV Character
    Sho Ryuuken
    FFXIV Server
    Excalibur

    Quote Originally Posted by Ratatapa View Post
    troll or not still dumb, but it's social media

    https://twitter.com/hashtag/BoycottStarWarsVII?src=tren
    What the fuck is this shit, lol.

  14. #1334
    RNGesus
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    29,182
    BG Level
    10
    FFXIV Character
    Lenette Valkyr
    FFXIV Server
    Gilgamesh

    Quote Originally Posted by Outlaw View Post
    I hope they show the trailer during the first commercial break tonight. I don't want to be glued to the tv for a while then have to go to the bathroom and miss it. >.>
    Seems relevant


  15. #1335

    Quote Originally Posted by 6souls View Post
    I think you mean Hayden Christensen was in the suit and the voice of Vader.
    I think you mean Hayden can rot in the cellar of hell from which Lucas got most of Episodes 1-3.

  16. #1336
    Caesar Salad
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    19,075
    BG Level
    9

    I heard on the radio that the trailer will debut during half time, early on in the first break.

  17. #1337
    Relic Horn
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    3,059
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Vagrant Tarupunter
    FFXIV Server
    Balmung
    FFXI Server
    Ragnarok

    Yeah ESPN has stated halftime as well now

  18. #1338
    True skill only comes from macro switching all your e-peen gear thru 10 pages
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    4,981
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Quetzalcoatl

    Damn one time I wish I had cable... better get my ass to a sports bar.

  19. #1339
    Fuck It, I'm Goin Deep Fan Club President
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    39,991
    BG Level
    10
    FFXI Server
    Ifrit

    Heard halftime as well

  20. #1340
    Relic Horn
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    3,210
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Phoenix

    I checked http://www.fandango.com/ and you get a 503 error when you try to even access the site...servers are already overloaded.

    Here is link for tickets again 503.

    http://www.fandango.com/starwars:the...tarWars_OnSale

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag