+ Reply to Thread
Page 534 of 534 FirstFirst ... 484 524 532 533 534
Results 10661 to 10671 of 10671
  1. #10661
    Shimmy shimmy ya shimmy yam shimmy ya
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    21,041
    BG Level
    10

    Well this shit came out of left field if true.

    WME seems hell bent on keeping as many divisions as possible in a complete clusterfuck.

  2. #10662
    The Anti Miz
    The Anti Miz of the House of Weave

    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    30,404
    BG Level
    10

    They should give Nick that fight

  3. #10663
    2600klub
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    4,608
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Bismarck

    Quote Originally Posted by tyven View Post
    They should give Nick that fight
    I don't think we're going to see Nick fight again

    The UFC won't pay him what he thinks he's worth , and I don't think he's ever actually enjoyed it - he just did it to make money.
    He makes money away from fighting now ( teaching + appearances ). He doesn't need it anymore.

  4. #10664

    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    9,473
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Leviathan

    Still rather see Connor vs. Nate 3 tbh, as much as I love GSP dude should vacate 185 belt and fight Woodley

  5. #10665
    Shimmy shimmy ya shimmy yam shimmy ya
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    21,041
    BG Level
    10

    Apparently Werdum threw a boomerang(LOL) at Colby and is facing charges for it? Lol story sounds weird as fuck.

  6. #10666

    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    6,746
    BG Level
    8

    he did what now

    who throws a boomerang, honestly

  7. #10667
    2600klub
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    4,608
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Bismarck

    Woodley says he's signed the fight agreement for the Diaz fight, but Diaz hasn't signed.

    Oh shit, someone on reddit posted - if diaz wins he rematches Connor for the 170 title... lmfao that'd totally happen as well.
    Shame Nates only got a <5% chance vs Woodley

  8. #10668
    The Anti Miz
    The Anti Miz of the House of Weave

    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    30,404
    BG Level
    10

    < 5 is generous imo lol. I can’t think of a worse fight for almost anyone

  9. #10669

    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    6,746
    BG Level
    8

    think Diaz is gonna get murdered/grapple fucked but his one shot is he has cardio for days, loves to scrap, and Woodley does not like to work. Rory is a much better striker than Diaz but he decisioned Tyron just by pressuring and hustling him.

  10. #10670
    2600klub
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    4,608
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Bismarck

    Holly Holm vs Cris Cyborg is the new 219 main event.

    Cyborg looked bad vs Tonya Evinger ( for how dominant she's meant to be ), but I dunno if Holly can win that fight. I hope so.

  11. #10671
    Shimmy shimmy ya shimmy yam shimmy ya
    Sweaty Dick Punching Enthusiast

    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    21,041
    BG Level
    10

    Will Brooks gets choked out by Lentz via brain fart fight IQ.

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag