Item Search
     
BG-Wiki Search
+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 20 of 52
  1. #1
    Black Belt
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5,723
    BG Level
    8

    All Worlds Scheduled Maintenance (May. 11)

    From:FINAL FANTASY XI
    May 9, 2005 01:00 [PDT]

    All Worlds Scheduled Maintenance (May. 11)

    At the following time, we will be performing FINAL FANTASY XI server maintenance on all Worlds. During this period, FINAL FANTASY XI will be unavailable.

    Applications to the Return Home to Vana'diel campaign will also be unavailable during this period.

    *The client software will also be updated at this time. Once this maintenance is completed, the client update will start automatically after logging back into FINAL FANTASY XI. Please follow the instructions that appear on your screen.

    Thank you for your patience.

    [Affected Period]
    May. 11, 2005 from 10:00 to 17:00 (PDT)
    *Maintenance completion time may be subject to change.

    [Affected Services]
    FINAL FANTASY XI
    7 hours, wth?

  2. #2

    NBA JAM TIME... either that or if I can find Star Wars Episode 1 Racer... But yeah, matinence sucks

  3. #3
    Yoshi P
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    5,347
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Bahamut

    That puts HNMs in NA prime time, what you complaining about? -_-;

  4. #4
    Salvage Bans
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    834
    BG Level
    5
    FFXIV Character
    Aratharn Xiv
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Quetzalcoatl

    Quote Originally Posted by Hirronimus
    That puts HNMs in NA prime time, what you complaining about? -_-;
    /dance!!

  5. #5

    Quote Originally Posted by Hirronimus
    That puts HNMs in NA prime time, what you complaining about? -_-;
    Might be NA prime time, but definatly not Avv prime time =(

  6. #6
    E. Body
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2,259
    BG Level
    7

    =(

    every time is FI prime time

  7. #7
    Black Belt
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5,723
    BG Level
    8

    Quote Originally Posted by Hirronimus
    That puts HNMs in NA prime time, what you complaining about? -_-;
    NA prime time = FI prime time, where've you been the last 2 months?

  8. #8
    Yoshi P
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    5,347
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Bahamut

    Under a rock, far away from HNM drama. :D

  9. #9
    Salvage Bans
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    834
    BG Level
    5
    FFXIV Character
    Aratharn Xiv
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Quetzalcoatl

    At least you still have a chance to camp!

    Even if it's .000001% chance like you'll say it is - it's better than no chance at all right!? X(

  10. #10

    Anyone know when it starts/finishes GMT time? I dunno wtf PDT is... (is it PST?)

  11. #11

    I don't know the damn time difference either, maybe I can get Bune's spawn timer again XD And actually get people to come kill him <.<

    Guess I'll avoid the Aery, gonna be sooo many trains in there when Faffy/Nidhogg spawn @[email protected]

  12. #12
    Salvage Bans
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    834
    BG Level
    5
    FFXIV Character
    Aratharn Xiv
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Quetzalcoatl

    01:00p - 8:00p EST
    12:00p - 7:00p CST
    10:00a - 5:00p PST

  13. #13
    Black Belt
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5,723
    BG Level
    8

    Quote Originally Posted by Elcura
    Anyone know when it starts/finishes GMT time? I dunno wtf PDT is... (is it PST?)
    Pacific Daylight Time
    Pacific Standard Time

    it's the same thing really.

  14. #14

    ahh right, it's a gay time none the less, I guess i'll be sleeping most of the maint. anyway.

  15. #15

    I place my bets on another lame-as-hell CoP addition.

  16. #16
    Ridill
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    12,469
    BG Level
    9
    FFXIV Character
    Septimus Atumre
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Marcatil
    I place my bets on another lame-as-hell CoP addition.
    Wouldn't it be fun if we got to run around for another 5 or 6 hours so we can get to another door that we can't get through with absolutely no more storyline! :D

  17. #17

    I'm still on Ouryu @[email protected]

  18. #18
    Ridill
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    12,469
    BG Level
    9
    FFXIV Character
    Septimus Atumre
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    Then you have no idea how lame the CoP expansions are yet!

    /cry

  19. #19

    Nope, might be awhile before we get it done too. The main "leader" if you will of our CoP static quit, so I don't know if I want to attempt to put together the pieces of it or not. Yay for 50cap equipment rotting on my person <.<

  20. #20
    Ridill
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    12,469
    BG Level
    9
    FFXIV Character
    Septimus Atumre
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Marcatil
    Nope, might be awhile before we get it done too. The main "leader" if you will of our CoP static quit, so I don't know if I want to attempt to put together the pieces of it or not. Yay for 50cap equipment rotting on my person <.<
    I want to hit the devs upside their heads with a Taru for all of this level capped crap with CoP. I don't have enough crap clogging up my inventory for my main job at its regular level...

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag

Similar Threads

  1. All Worlds Emergency Maintenance (May 13)
    By Aerides in forum FFXI: Everything
    Replies: 176
    Last Post: 2009-05-18, 19:33
  2. All Worlds Emergency Maintenance (May 14)
    By Astarael in forum FFXI: Everything
    Replies: 78
    Last Post: 2009-05-15, 12:54
  3. All Worlds Emergency Maintenance (Sep. 11)
    By Apelila in forum FFXI: Everything
    Replies: 83
    Last Post: 2008-09-12, 08:14