+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9
  1. #1

    *Sighs* PSP US 2.00 still isnt out...

    I have been trying not to think about it but... I want it ... I want my warrenty back so I dont have to be paranoid Who else is waiting?

  2. #2
    Black Belt
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    5,742
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Bahamut

    i know, and i'm looking foward to it too but i'm kinda worried about homebrews.

  3. #3

    I take it since your worried about your warranty you got the jp update?

    btw, it does not void it. Sony never said it does.

  4. #4
    Black Belt
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    5,742
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Pete
    I take it since your worried about your warranty you got the jp update?

    btw, it does not void it. Sony never said it does.
    nah, i just don't want some stuff to stop working when i update to 2.0 that's all.

  5. #5

    Quote Originally Posted by Zigma
    Quote Originally Posted by Pete
    I take it since your worried about your warranty you got the jp update?

    btw, it does not void it. Sony never said it does.
    nah, i just don't want some stuff to stop working when i update to 2.0 that's all.
    actually I was pointing it out to DarkMistSkeleton lol

  6. #6
    Black Belt
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    5,742
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Bahamut

    oooh

  7. #7

    I hate to say but yes it does void your warrenty and yes sony did announce it... It was on IGN or some site... But it does and they did... Also I'm not really worried... I treat my PSP like it costed $30,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,00 0,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000, 000,000,000,000,000,000,000,000,000
    Yes I am aware that is alot of money but I payed for this thing and I love it to no end! Anyway yeah... I want US 2.00

  8. #8

    because IGN said it does doesnt mean sony said it does.

    Many phone calls to sony resulted in the answer with no void, an email resulted with the same thing. No void. They just will not give any tech support until you go back to US firmware.

    On a side note I'll say it probably doesnt even matter. the First PSP I had had a really shitty square button and about 8 dead pixels. I had it until AFTER I had updated it with JP 2.0. But then I said screw it.... I want a better one and sent it in to sony them selves.

    Well I got a 1.51 PSP back from sony just a few days ago with 2 dead pixels and the buttons are much better than the one I did have. I doubt they even looked at wht firmware was in it.

  9. #9
    Bagel
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    1,379
    BG Level
    6
    FFXI Server
    Bahamut

    You know you can update to JP2.0 then just update to US2.0 when it comes out....LOL!

    I got my 1.5 and im sticking with it, if i want 2.0 i'll sell the 1.5 for 300$ on ebay cause it's 1.5 lol then buy a new psp with 2.0

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag

Similar Threads

  1. PSP 3.03 DOWNGRADER NOW OUT!
    By Ikith in forum General Discussion
    Replies: 63
    Last Post: 2007-02-16, 20:32
  2. Ps1 emu for PSP is out
    By Zigma in forum General Discussion
    Replies: 10
    Last Post: 2006-11-27, 04:40