+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 20 of 66

Thread: very funny youtube video     submit to reddit submit to twitter submit to tumblr

  1. #1

    very funny youtube video

    http://www.youtube.com/w/Musical-of-Jes ... bF0M&eurl=

    Friend sent it to me, I found it hilarious.

  2. #2

  3. #3
    Everybody's Favourite Nobody
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    3,199
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Lakshmi

    OH MY GOD THAT WAS TERRIBLE AT THE END

  4. #4
    Saint Daahan Von Quitter the 1st
    Patron of Yin

    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    4,718
    BG Level
    7

    omg lmao

  5. #5

    LMFAO

  6. #6
    New Spam Forum
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    154
    BG Level
    3

    HAHAHAHA

  7. #7

  8. #8
    Salvage Bans
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    925
    BG Level
    5

    Hahahaha awesome.

  9. #9
    Chram
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    2,887
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Ragnarok
    WoW Realm
    Argent Dawn

    LOL

  10. #10

    OMG LOL

  11. #11
    Ridill
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    12,469
    BG Level
    9
    FFXIV Character
    Septimus Atumre
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    Wow. Simply amazing.

    That performer had to be a drag queen, because she worked it down those streets.

  12. #12

    oh...my...holy...jebuss....

    that was just plain wrong.

  13. #13

  14. #14
    Banned.

    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    15,022
    BG Level
    9

    Win.

  15. #15

    Sacrelige... if anything. I'm not offended by it or anything, but maybe I didn't see it funny because I'm a Christian...

    Let the religeon flame begin!

    Religious rituals = LOSE!
    Faith in Jesus = WIN!

  16. #16

    Quote Originally Posted by Chumbelina
    Sacrelige... if anything. I'm not offended by it or anything, but maybe I didn't see it funny because I'm a Christian...
    I'm not Christian and I didn't find it very funny. I think there must be another reason behind it. =)

  17. #17

    hes a hobo dressed like jesus singing and gets hit by a bus

    thats funny you morons lol

  18. #18

    Quote Originally Posted by Chumbelina
    Faith in Jesus = WIN!
    /flame on

    yeah because faith in the big invisible man in the sky who knows all and sees all is so not borderline crazy*


    *it is crazy

  19. #19
    Sea Torques
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    732
    BG Level
    5

    Quote Originally Posted by Metah
    OH MY GOD THAT WAS TERRIBLE AT THE END
    Yeah lol @ the rest of it but I couldn't laugh at that. I do find stuff like that funny but maybe that was just too well done lol.

  20. #20
    Sea Torques
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    732
    BG Level
    5

    Quote Originally Posted by Almaa
    Quote Originally Posted by Chumbelina
    Faith in Jesus = WIN!
    /flame on

    yeah because faith in the big invisible man in the sky who knows all and sees all is so not borderline crazy*


    *it is crazy
    Yes, the atheists must be the only sane group of people on the planet.

+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag

Similar Threads

  1. Saving youtube videos?
    By Denchi in forum General Discussion
    Replies: 14
    Last Post: 2008-06-18, 16:22
  2. Need help finding very good romance video
    By Tricen in forum General Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 2007-09-22, 15:54
  3. Funny music video (NSFW)
    By Deigo in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 2006-08-01, 06:32