+ Reply to Thread
Page 5 of 189 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 15 55 ... LastLast
Results 81 to 100 of 3775
  1. #81
    A. Body
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,471
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Cyn Dane
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Valefor

    You produced that?

  2. #82
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    Ya

  3. #83
    A. Body
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,471
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Cyn Dane
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Valefor

    Then your Croutons for Cylons track now has me listening to Plastic Dreams.

  4. #84
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    haha nice one!

  5. #85
    A. Body
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,471
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Cyn Dane
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Valefor

    Yeah I fucking love that song lol.

  6. #86
    A. Body
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,471
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Cyn Dane
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Valefor

    For the children:


  7. #87
    Cerberus
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    416
    BG Level
    4
    FFXI Server
    Shiva




  8. #88
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    Quote Originally Posted by Cyn View Post
    For the children:


    lol



    I played this on new years and it works really well in minimal techno sets surprisingly, it just comes out so somber and druggy

  9. #89
    A. Body
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,471
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Cyn Dane
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Valefor

    I don't think that song will EVER make it out of record bags. I definitely hear it 6-7 times at least every year in mixes.

  10. #90
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    I'm getting really fucking sick of Show Me Love making it into every god damn dj's set no matter what genre they play

    It's a great classic song but fuck man >

    http://www.youtube.com/watch?v=oBM-K-B_2gQ

  11. #91
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    Not to be confused with Show Me Love


  12. #92
    A. Body
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,471
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Cyn Dane
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Valefor

    Yeah but you can't get THAT mad at it... it's motherfucking Show Me Love. Shit was insta-classic, it's worth putting up with every now and again.

  13. #93
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    Bet you we hear that shit 50 times at WMC

  14. #94
    A. Body
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,471
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Cyn Dane
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Valefor

    I'm only going for a couple days, I got bills to pay and shit.

    And the scene here is pretty dead, no way I could justify it as a business expense.

  15. #95
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    haha remember this one?




    I remember at raves back in the day everyone just called it "the blow-up song" because it made you flip shit when on ecstasy

  16. #96
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    Quote Originally Posted by Cyn View Post
    I'm only going for a couple days, I got bills to pay and shit.

    And the scene here is pretty dead, no way I could justify it as a business expense.
    oh ok so you'll only hear it 42 times

  17. #97
    A. Body
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,471
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Cyn Dane
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Valefor

    I really REALLY don't like embedding this song, but this is one of the songs that stands out from the days when X was god.

    http://www.youtube.com/watch?v=ri6Efk1SPJc

    And another...

    http://www.youtube.com/watch?v=KBhx5L1mBgE

  18. #98
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    I actually have Drowning on vinyl haha! That song got bitches to the dancefloor in a fucking heartbeat

  19. #99
    A. Body
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,471
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Cyn Dane
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Valefor

    For like... years... he ended sets with Pornstar Style VIP, and I swear every time he'd do it I'd see ravers fucking in the corners of the room lol.

    I was standing beside them at the first tour of PotD (last stop, Myrtle Beach) and Tech Itch called him out on playing Drowning, shit was fucking hilarious.

  20. #100
    Banned.

    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    4,769
    BG Level
    7

    There's a limited pressing of Pornstar Style where she's talking in spanish, I talked to AK about it on dogsonacid.com and he said he didn't have any pressings left

Similar Threads

  1. What games are you playing right now?
    By Hitoshura in forum General Discussion
    Replies: 108
    Last Post: 2014-04-02, 15:55
  2. What song are you listening to right now?
    By Sig in forum General Discussion
    Replies: 6541
    Last Post: 2010-01-05, 23:39
  3. What song are you listing too
    By Ace-o-fire in forum General Discussion
    Replies: 71
    Last Post: 2007-02-17, 13:44
  4. What are you listening to right now?
    By Demetrio$ in forum General Discussion
    Replies: 113
    Last Post: 2005-09-22, 14:16