Item Search
     
BG-Wiki Search
+ Reply to Thread
Page 1 of 5 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 20 of 93
  1. #1

    OFFICIAL Judah Complaint Center

    Post things here that you think Judah should complain about, chances are he'll visit and state his opinion.
    Because we all know where he stands on things is VERY IMPORTANT!
    Our opinions are way inferior to anyone else's, so let's all post FFXI things.... or, well, anything!
    He'll surely have something to say about it.

    Let me start!

    WTF guys! Some Mithra is MPKing bazaars in Rolanberry Fields! This HAS to stop!

    http://img156.imageshack.us/img156/2...224240a2ng.jpg

    Help us Judah! make this terror go away! I can't sleep at night because I'm having horrible nightmares of Kitties skilling up their staff skill in Rolanberry Fields! ><!!

  2. #2
    Relic Shield
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1,553
    BG Level
    6
    FFXI Server
    Bahamut

    For starting this thread, you're just as at fault as him.

  3. #3

    lmao


    but i say this shit again

    Quote Originally Posted by Darkvalentine
    Quote Originally Posted by Darkvalentine
    Quote Originally Posted by Judah
    i just want to be able to kill amamet.... why god.. why..
    omg dude but u complain about shit more then my ex-girlfriend...........


    !!!

    he complains like a Gurl in her period.....

  4. #4

    Quote Originally Posted by Totien
    For starting this thread, you're just as at fault as him.
    No, no, you've got it wrong, I'm saving the other threads from improper comments. This isn't a flame thread, It's a haven for Judah to express his feelings in his very own thread^^

  5. #5
    Sea Torques
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    695
    BG Level
    5

    maybe im missing something, but why are you MPKing bazaars?
    i don't understand the reasoning for making people angry by MPKing their level 1s?

  6. #6

    I dont understand why ppl would get angry a lvl 1 died >_>

  7. #7

    My opinion is that DV Chum should be banned from the forum for adding nothing worth mentioning to any conversation.

    When someone is less productive than me, and saposedly I am /this/ worthless - then there is obviously a problem.

    Theres my 2 cents.

  8. #8
    Xavier
    Guest

    fking right doggy

  9. #9

  10. #10

    Quote Originally Posted by Judah
    My opinion is that DV Chum should be banned from the forum for adding nothing worth mentioning to any conversation.

    When someone is less productive than me, and saposedly I am /this/ worthless - then there is obviously a problem.

    Theres my 2 cents.

    Omg he missed spelled a word he Just pulled a DV...

  11. #11
    Sea Torques
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    499
    BG Level
    4
    FFXI Server
    Bahamut

    OOOOOOOOOOOOOOH BUUUUUUUUUUUUUUUUUURN!!!

    btw, Xavier spelled fucking wrong... YOU BOTH PULLED A DV!

  12. #12

    Mi OPinNion iz tHat DV Chum shOOD be bannted frm teH fOrum fr adding noTHing Wrth msdadsfoning to adsadadsadJHGfjgd.

    that would be pulling a DV

  13. #13
    Salvage Bans
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    855
    BG Level
    5

    Geeze Chum are you that bitter from the ownage we served you in Rolanberry? Seriouslly, Judah had nothing to do about it, he just decided to post because that's what Judah does (I guess?). Well pretty much Chumbelina was trying to kill Kyoto who is going out with Chrissyestel, which in turn, is Chumbelina's ex. (to my knowledge anyways) But Chum failed to kill Kyoto, and ended up killing a bunch of noobs. Than started to cry to me about how remorseful he felt afterwards blablalba, but I didn't give a shit and that was the end of that. Anyways, Chum's a bitch. Failed at getting revenge on Kyoto, so he has to take it out on Judah, who in reality did nothing. Seriouslly, get a life. Hating on Judah was soo yesterday.

  14. #14

    ROFL Scun..

  15. #15
    Sea Torques
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    695
    BG Level
    5

    Quote Originally Posted by Kisamoo
    Geeze Chum are you that bitter from the ownage we served you in Rolanberry? Seriouslly, Judah had nothing to do about it, he just decided to post because that's what Judah does (I guess?). Well pretty much Chumbelina was trying to kill Kyoto who is going out with Chrissyestel, which in turn, is Chumbelina's ex. (to my knowledge anyways) But Chum failed to kill Kyoto, and ended up killing a bunch of noobs. Than started to cry to me about how remorseful he felt afterwards blablalba, but I didn't give a shit and that was the end of that. Anyways, Chum's a bitch. Failed at getting revenge on Kyoto, so he has to take it out on Judah, who in reality did nothing. Seriouslly, get a life. Hating on Judah was soo yesterday.
    i dont know who you are, but thanks for explaining

  16. #16
    Melee Summoner
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    47
    BG Level
    1

    I <3 JUDAH!!!!!!!!!!!!!!
    http://www.schools.pinellas.k12.fl.u...iety/Heart.gif
    ... that is all.

  17. #17
    Sea Torques
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    499
    BG Level
    4
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Scunsion
    Mi OPinNion iz tHat DV Chum shOOD be bannted frm teH fOrum fr adding noTHing Wrth msdadsfoning to adsadadsadJHGfjgd.

    that would be pulling a DV
    ebonics werked 4 mi

  18. #18

    Quote Originally Posted by Rehont
    Quote Originally Posted by Scunsion
    Mi OPinNion iz tHat DV Chum shOOD be bannted frm teH fOrum fr adding noTHing Wrth msdadsfoning to adsadadsadJHGfjgd.

    that would be pulling a DV
    ebonics werked 4 mi

    haha

  19. #19

    omG UrE 2TWOfAcEdeDded LoL Bg roFL 2fACed

    LOL ROFL

    </darkvalentine>

  20. #20

    Quote Originally Posted by Leaping Lizzy
    omG UrE 2TWOfAcEdeDded LoL Bg roFL 2fACed

    LOL ROFL

    </darkvalentine>

    if i recall i didnt type it that way fool go back and read the thread again.

+ Reply to Thread
Page 1 of 5 1 2 3 ... LastLast

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag

Similar Threads

  1. New Expansion-Treasures of Aht Urhgan Official Information
    By Maguspk in forum FFXI: Everything
    Replies: 1
    Last Post: 2005-09-16, 08:58
  2. Official Friendship Quest Thread
    By Ish in forum FFXI: Everything
    Replies: 18
    Last Post: 2005-07-19, 15:31
  3. Official Bahamut Pic Thread(FFXI players sucks :P)
    By Erza in forum FFXI: Everything
    Replies: 29
    Last Post: 2005-06-23, 05:29