Item Search
     
BG-Wiki Search
+ Reply to Thread
Results 1 to 19 of 19

Thread: Manes the Monster     submit to reddit submit to twitter

  1. #1
    Sea Torques
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    600
    BG Level
    5
    FFXI Server
    Bahamut

    Manes the Monster

    I hate Manes. Someone sell me taffeta cloth.

  2. #2
    Black Belt
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    5,744
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Bahamut

    Re: Manes the Monster

    Quote Originally Posted by Enitsu
    I hate Manes. Someone sell me taffeta cloth.


    i heard moggy solo that thing down there

  3. #3
    Physicist
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    4,493
    BG Level
    7
    FFXIV Character
    Raineer Severus
    FFXIV Server
    Hyperion
    FFXI Server
    Siren
    WoW Realm
    Area 52

    0/29 on HQ

    Screw the cloths... imo the leather sub is over 52, not worth it.

  4. #4

    Moggy was the one to introduce me to manes lol. It was my main income of gil after he showed me
    soloed NM and PH easily as rdm/nin
    and btw check my bazaar if u ever find me online im selling 4 pieces.

  5. #5
    Sea Torques
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    600
    BG Level
    5
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Bunshinagain
    Moggy was the one to introduce me to manes lol. It was my main income of gil after he showed me
    soloed NM and PH easily as rdm/nin
    and btw check my bazaar if u ever find me online im selling 4 pieces.
    FUCK your bazaar sell me that shit now take it down take it down take it down

  6. #6

    lol im not playing right now and i wont be for a while, im kinda pissedd from losing my equip so i started playing some other game i found called "gunz"

    and why are u so angsty

  7. #7

    Quote Originally Posted by Bunshinagain
    lol im not playing right now and i wont be for a while, im kinda pissedd from losing my equip so i started playing some other game i found called "gunz"

    and why are u so angsty
    Gunz sucks nut, but Ill rape you in it anyway

  8. #8
    Sea Torques
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    600
    BG Level
    5
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Bunshinagain
    lol im not playing right now and i wont be for a while, im kinda pissedd from losing my equip so i started playing some other game i found called "gunz"

    and why are u so angsty
    I'm not angsty, that was my happy-indoor voice. Why are you telling me to buy from your bazaar if you aren't playing anymore/for-awhile? MEH

  9. #9

    lol good point XD
    bai bai, and what dont u like about manes btw?

  10. #10

    believe me, i don't like him either 0/80 HQ now have 8 cloths, i can solo him but i've lost more times than i've killed him lol

  11. #11

    Gunz sucks nut, but Ill rape you in it anyway
    Dont trip foo, id rape you with my super buterflys and my Slashshot. My nick is Bud-San btw.
    lol yes the game is sad..

  12. #12

    It's something to do. I'm level 20 and I have a bad-ass pair of sub-machine guns. :3

  13. #13

    2 Shotguns and a pair of Katanas :3
    lvl 40 now, lol i have so much free time now that i am taking a break from ffxi

  14. #14

    Wtf, level 40. o_o;

  15. #15
    HABS SUCK!!!!!
    Sepukku is my Hero
    Therrien's Cum Dumpster

    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    30,103
    BG Level
    10
    FFXI Server
    Gilgamesh

    Quote Originally Posted by Bunshinagain
    2 Shotguns and a pair of Katanas :3
    lvl 40 now, lol i have so much free time now that i am taking a break from ffxi
    You quit ffxi to play another game that you seem to be equally addicted to.


    That's not free time.

  16. #16

    Im not addicted to it at all, i just play it in comercials and when i really get bored and have nuthing to do at home.

  17. #17

    You really can't get addicted to Gunz, it's another cheap korean game with the same setup and Gunbound.

  18. #18

    what's the pop timer for this

  19. #19

    i just come back every 21-24 hours but i think its lottery pop, try coming 8hrs after it dies

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag

Similar Threads

  1. Low maning Gotoh Zha the Redolent
    By Otige in forum FFXI: Everything
    Replies: 15
    Last Post: 2009-03-08, 12:16
  2. Replies: 12
    Last Post: 2006-04-14, 16:32