+ Reply to Thread
Results 1 to 14 of 14
  1. #1

    For all you washington peoples!!!

    Freaknight is on the 28th every1 come..you will see me there. Ill have a evil panda hat on for all the WA people here.

    http://www.nwtekno.org/vb/showthread.php?threadid=91426

  2. #2

    o rly 8)

  3. #3
    Old Merits
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    1,010
    BG Level
    6
    FFXI Server
    Quetzalcoatl

    No more Halloween festivities for me. I went to Fright Fest at Wild Waves and the haunted house scared the shit out of me.

    I'm a chicken for life, and all that haunted house did was prove it.

  4. #4

    Wuss.

  5. #5

    this isnt no wild waves..its a big ass rave...last years was supposed to be the last,but they came back..with a good ass lineup!;; so this is no ordinary dress up

  6. #6

    Fuck that. I'm not dressing up.

  7. #7
    Melee Summoner
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    33
    BG Level
    1

    UK DJs.......No thanks

  8. #8
    Old Merits
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    1,010
    BG Level
    6
    FFXI Server
    Quetzalcoatl

    Quote Originally Posted by Kiro
    Wuss.
    Fuck yeah, I'm a wuss. I have no problem admitting it. lol.

  9. #9

    Thanks for posting, didn't know about this. I will go for sure and bring my friends Too bad I'm not 21

  10. #10

    http://img.photobucket.com/albums/v6...nd/kirosig.jpg

    lmao nikkei you make the best sigs ever

  11. #11
    Sea Torques
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    595
    BG Level
    5

    lets go to wildwaves choko, ill meet you at the wave pool

  12. #12

    actually i wanna go to wildwaves to.... i havent been there so long they have all these new rides and shit too.

  13. #13
    The Veriest Berriest
    Pretty Pretty Princess

    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    1,896
    BG Level
    6
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by macbain24
    http://img.photobucket.com/albums/v6...nd/kirosig.jpg

    lmao nikkei you make the best sigs ever
    thank you (*'-')b

  14. #14
    Old Merits
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    1,010
    BG Level
    6
    FFXI Server
    Quetzalcoatl

    Quote Originally Posted by ciechi
    lets go to wildwaves choko, ill meet you at the wave pool
    The Wave Pool is used as a dance party area for KISS 106.1. xD It's gay.

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag

Similar Threads

  1. For all you Tower Defense junkies
    By TsingTao in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 2007-03-21, 16:53
  2. For all you people in the UK
    By LAGUNA in forum General Discussion
    Replies: 63
    Last Post: 2006-06-03, 15:34
  3. For all you Naruto fans, I have some bad news.
    By Razz in forum General Discussion
    Replies: 23
    Last Post: 2005-10-21, 18:55
  4. For all you taru's out there, here you go you little kids
    By Borisan in forum General Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 2005-05-13, 01:14