Item Search
     
BG-Wiki Search
+ Reply to Thread
Results 1 to 15 of 15

Thread: Wyvern Helm +1     submit to reddit submit to twitter submit to tumblr

  1. #1

    Wyvern Helm +1

    So recently a friend quit and left me this... I know it is rare, but just wondering how rare, I have not seen another besides this one, so guessing there isn't more than 5-10 on the server (Bahamut)

    So just wondering how rare it is on other servers, and how much it is worth... thanks :D

  2. #2
    Sea Torques
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    719
    BG Level
    5

    its really really rare on bahamut, i think the one u got is either the only or second one..
    it had more usage before gimping the ranger, but its good for a samurai maxing his STR...

    i think it should be around the 15m or more..not very sure really..

  3. #3

    Quote Originally Posted by royze
    its really really rare on bahamut, i think the one u got is either the only or second one..
    it had more usage before gimping the ranger, but its good for a samurai maxing his STR...

    i think it should be around the 15m or more..not very sure really..
    Yeah when it was made I was told it was the only one, not sure if another has been made...

  4. #4

    Should hold on to it. Price may skyrocket after they beef up the DRG.

  5. #5

    Quote Originally Posted by Makochin
    Should hold on to it. Price may skyrocket after they beef up the DRG.
    Hard for it to skyrocket if there isn't a market for it now... just kinda wanna know a price for now, then I'll decide to keep or sell.

  6. #6
    Black Belt
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    5,744
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Bahamut

    Re: Wyvern Helm +1

    Quote Originally Posted by Fistandantilus
    So recently a friend quit and left me this... I know it is rare, but just wondering how rare, I have not seen another besides this one, so guessing there isn't more than 5-10 on the server (Bahamut)

    So just wondering how rare it is on other servers, and how much it is worth... thanks :D

    How much you want for it? I'll buy it maybe just to bazaar it/my beastmaster lol

  7. #7
    E. Body
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    2,242
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Bahamut

    Since it's very rare, wisest thing to do would to be to sell it at how much you want for it.. 60mil... Take it down a few mil here and there until someone buys it.

  8. #8

    Quote Originally Posted by Okan
    Since it's very rare, wisest thing to do would to be to sell it at how much you want for it.. 60mil... Take it down a few mil here and there until someone buys it.
    Yeah I guess, would be nice to get a starting point, but guess it is too rare. in Bazaar atm for 75mil, will change price accordingly. Gonna talk to a few of the UAE RMT's and hope one of them got a paycheck recently

  9. #9
    Black Belt
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    5,744
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Fistandantilus
    Quote Originally Posted by Okan
    Since it's very rare, wisest thing to do would to be to sell it at how much you want for it.. 60mil... Take it down a few mil here and there until someone buys it.
    Yeah I guess, would be nice to get a starting point, but guess it is too rare. in Bazaar atm for 75mil, will change price accordingly. Gonna talk to a few of the UAE RMT's and hope one of them got a paycheck recently
    my e-penis just went limp

  10. #10
    Relic Horn
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    3,412
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Carbuncle

    Quote Originally Posted by Fistandantilus
    Quote Originally Posted by Okan
    Since it's very rare, wisest thing to do would to be to sell it at how much you want for it.. 60mil... Take it down a few mil here and there until someone buys it.
    Yeah I guess, would be nice to get a starting point, but guess it is too rare. in Bazaar atm for 75mil, will change price accordingly. Gonna talk to a few of the UAE RMT's and hope one of them got a paycheck recently
    Nah IGE just accepts barrels of oil now as payment.

  11. #11

    Quote Originally Posted by Heian
    Quote Originally Posted by Fistandantilus
    Quote Originally Posted by Okan
    Since it's very rare, wisest thing to do would to be to sell it at how much you want for it.. 60mil... Take it down a few mil here and there until someone buys it.
    Yeah I guess, would be nice to get a starting point, but guess it is too rare. in Bazaar atm for 75mil, will change price accordingly. Gonna talk to a few of the UAE RMT's and hope one of them got a paycheck recently
    Nah IGE just accepts barrels of oil now as payment.
    Oh good, should find a buyer real fast then.

  12. #12
    Sea Torques
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    657
    BG Level
    5

    lol.

  13. #13

    I'd keep it. But I like to have rare items like that.

  14. #14

    Quote Originally Posted by vudoodoodoo
    I'd keep it. But I like to have rare items like that.
    Eh, I would if I could use it. Friend who gave to me thought about selling and I suggested against it. But seeing as how my closest job that can use it is 47 beastmaster, I doubt I'll be able to use it for quite a while, and the money could be better spent getting gear for blm or thf

  15. #15

    /brag on

    I made 2/3 Wyvern Helm +1 the other day

    /brag off

    Probably gonna keep one, I think.

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag

Similar Threads

  1. Wyvern helm +1
    By Eiyu in forum FFXI: Crafting Central
    Replies: 42
    Last Post: 2008-04-17, 23:04
  2. Shura Helm or Shura Haidate Plz Help
    By Glikon in forum FFXI: Crafting Central
    Replies: 2
    Last Post: 2006-02-07, 17:35
  3. Wyvern helm +1
    By rooster in forum FFXI: Crafting Central
    Replies: 9
    Last Post: 2005-03-11, 18:36