+ Reply to Thread
Results 1 to 17 of 17

Thread: Crazy maze in the OFFICE     submit to reddit submit to twitter submit to tumblr

  1. #1
    Yoshi P
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    5,014
    BG Level
    8
    WoW Realm
    Gorefiend

    Crazy maze in the OFFICE

    http://www.break.com/top_rated/mazescare9.html

    omg...have you guys seen this version? I'm dying. So good.

  2. #2
    The God Damn Kuno
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    13,663
    BG Level
    9
    FFXIV Character
    Kuno Sedai
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    That was great rofl.

  3. #3
    Banned.

    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    5,836
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Sylph
    WoW Realm
    Arthas

    LMFAO SO HARD LOLOLOLOL
    break has alot of good movies, this one is funny too:
    http://www.break.com/movies/handicap_race_cheater.html

    edit: just came across this one: "Your under arrest, you stole my lawn mower""you stole my lawn mower man" lmfao
    http://www.break.com/movies/cop_finds_lawnmower2.html

  4. #4
    Relic Horn
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    3,206
    BG Level
    7

    I don't know what a maze scare is. Is it some kind of office game? I can't see her monitor well enough to know what was going on other than the face.

  5. #5
    ٩๏̯͡๏)۶

    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    12,290
    BG Level
    9
    FFXI Server
    Asura
    WoW Realm
    Barthilas

    Quote Originally Posted by Kurp
    I don't know what a maze scare is. Is it some kind of office game? I can't see her monitor well enough to know what was going on other than the face.
    http://www.fugly.com/media/view.php?cat ... ADS&id=709

  6. #6
    Relic Horn
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    3,206
    BG Level
    7

    Hahaha, that's great. 'Sound effect will help' my ass.

  7. #7
    Black Belt
    Join Date
    Jul 2004
    Posts
    5,742
    BG Level
    8
    FFXI Server
    Bahamut

    lol, still makes me laugh.

  8. #8
    Old Merits
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    1,087
    BG Level
    6
    FFXIV Character
    Popeh Stein
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    Meanwhile, an unsuspecting FFXI player has a crash on his final CoP fight ...

    lol

    http://www.break.com/top_rated/patiencechild.html

    Edit. Just skip to the last bit.

  9. #9
    preachy and pretentious
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2,186
    BG Level
    7
    FFXI Server
    Bahamut

    "Mah Heyeh"

  10. #10
    Yoshi P
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    5,014
    BG Level
    8
    WoW Realm
    Gorefiend

    Quote Originally Posted by Popeh
    Meanwhile, an unsuspecting FFXI player has a crash on his final CoP fight ...

    lol

    http://www.break.com/top_rated/patiencechild.html

    Edit. Just skip to the last bit.
    Black-break-the-chair-because-of-demon-thing-lady is alot more funny than this. I've seen this video so many times, that it's starting to actually annoy me. Plus, I think it's fake. The first time I 'd it, now I'm just like, "next!"

  11. #11
    Old Merits
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    1,087
    BG Level
    6
    FFXIV Character
    Popeh Stein
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

    Quote Originally Posted by Lbelle

    Black-break-the-chair-because-of-demon-thing-lady is alot more funny
    what what what? lemmmie see!

  12. #12
    Hydra
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    121
    BG Level
    3
    FFXI Server
    Asura

    Quote Originally Posted by Popeh
    Quote Originally Posted by Lbelle

    Black-break-the-chair-because-of-demon-thing-lady is alot more funny
    what what what? lemmmie see!
    click the link in the OP >.>

  13. #13
    Relic Shield
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1,553
    BG Level
    6
    FFXI Server
    Bahamut

    Holy shit LOL. Best reaction ever. Few people been filmed playing the maze game but this one wins so hard.

    LOL

  14. #14
    Yoshi P
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    5,014
    BG Level
    8
    WoW Realm
    Gorefiend

    Quote Originally Posted by Totien
    Holy shit LOL. Best reaction ever. Few people been filmed playing the maze game but this one wins so hard.

    LOL
    Yeah the one with the little boy was hilarious at first, but in the end you just wanted to punch his dad in the face for making him do it.

    In this one, you just can't help but laugh and want to high five her coworkers.

  15. #15
    Saint Daahan Von Quitter the 1st
    Patron of Yin

    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    4,717
    BG Level
    7

    L O FUCKING DIGGIDY L

  16. #16
    Sea Torques
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    708
    BG Level
    5

    i heard snorting

  17. #17
    Old Merits
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    1,087
    BG Level
    6
    FFXIV Character
    Popeh Stein
    FFXIV Server
    Gilgamesh
    FFXI Server
    Bahamut

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag

Similar Threads

  1. Song in the Genbu fight?
    By Drzoidburg in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 2005-01-21, 02:16
  2. in your opinion what are the best items in the game by job?
    By berticus in forum General Discussion
    Replies: 54
    Last Post: 2005-01-02, 22:23