Item Search
     
BG-Wiki Search
+ Reply to Thread
Results 1 to 13 of 13
  1. #1

    I don't know how to answer that question!

    Found this in my archives! This guy had been dominating all markets and destroying me for a very long time, so i finally confronted him. Please enjoy our respective one sided conversations:

    http://i72.photobucket.com/albums/i1...t/img_0080.png


    btw: there's no trace of him on the server anymore, and hasn't been for quite a few months. Dunno if he quit or got banned, or just bored of making so much gil.

  2. #2
    Banned.

    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    1,711
    BG Level
    6
    FFXI Server
    Asura

    Lol I like the part he said "Why don't you use your brain etc.... go to hospital" haha

  3. #3

    ya i have no clue what he was saying, but i figured it'd be something like that!

    i just like the comedy of the not-communicating convesation.

  4. #4
    Cerberus
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    411
    BG Level
    4
    FFXIV Character
    Cortana Windraker
    FFXIV Server
    Excalibur

    Can someone translate?

  5. #5
    Banned.

    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    1,711
    BG Level
    6
    FFXI Server
    Asura

    1) You are doing the same
    2) Don't complain while you do the same
    3) Aren't you insensitive?
    4) It is you who is self-centered www
    5) Isn't it wrong to complain when you are also asking for the lower price
    6) Why don't you make use of little brain?
    7) There are lots of foreigners who are self-centered
    8) You are doing the same, don't you
    9) Honestly, why don't you go to hospital
    10) Aren't you crazy
    11) Then come when you can answer

  6. #6
    Cerberus
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    411
    BG Level
    4
    FFXIV Character
    Cortana Windraker
    FFXIV Server
    Excalibur

    I lol'd irl

  7. #7

    that was pretty funny

  8. #8

    Why didn't you talk in Japanese, or he talk in English? lol that was retarded.

  9. #9
    New Spam Forum
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    150
    BG Level
    3

    Quote Originally Posted by divisortheory
    Why didn't you talk in Japanese, or he talk in English? lol that was retarded.

    Quote Originally Posted by kihre
    ya i have no clue what he was saying, but i figured it'd be something like that!
    That's why!

  10. #10

    Yea the JP crafter owned you there

  11. #11

    Quote Originally Posted by Elondir
    Yea the JP crafter owned you there
    i wouldn't necessarily say that, considering i didn't understand what he was saying. I was certainly being insulted, but i think being "owned" requires some sort of embarassment?

    Besides, he was just owning himself in the market since he was mass-producing shit and undercutting himself. I sat back for two weeks without making a single thing to see what he would do to the market. He just didn't understand the concept of supply and demand.

  12. #12
    Sea Torques
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    585
    BG Level
    5

    I lol'd irl
    I haven't laughed this hard in a while.

  13. #13

    the best part is that you, unknowingly, were able to continue the conversation with your questions and comments after everything he said. i wonder if he even realized you didn't know wtf he was saying.

Quick Reply Quick Reply

  • Decrease Size
    Increase Size
  • Remove Text Formatting
  • Insert Link Insert Image Insert Video
  • Wrap [QUOTE] tags around selected text
  • Insert NSFW Tag
  • Insert Spoiler Tag

Similar Threads

  1. Hexagun ? Do we know how to make this yet?
    By Eckskalibur in forum FFXI: Crafting Central
    Replies: 9
    Last Post: 2006-04-22, 18:17